Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Тарутинський районний суд Одеської області за період з січня по травень 2018 року позбавив водійських прав 14 громадян, які керували автомобілем у стані алкогольного сп’яніння або відмовились від проходження огляду на стан алкогольного сп’яніння.
За наслідками розгляду справ про вчинення адміністративного правопорушення за ст. 130 КУпАП, суд позбавив громадян права керувати всіма транспортними засобами та штрафом.
Разом вони мають сплатити до бюджету 153034 гривень штрафу. Добровільно сплачено 20400 грн.
За цей же період 5 справ закрито у зв’язку з закінченням строків притягнення до адміністративної відповідальності та 4 справ закрито на підставі п. 1 ст. 247 КУпАП за відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.
Розглядаючи справу про притягнення до адміністративної відповідальності особи, суд керується ст.251 КУпАП (орган (посадова особа) у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи на підставі доказів, тобто будь-яких фактичних даних, які встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами); ст. 252 КУпАП (орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об’єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю) та вимогами ст. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи), та дослідивши всі зібрані по справі докази у їх сукупності, суддя ухвалює рішення по справі.
Також нагадуємо, що при розгляді кримінального провадження у разі скоєння дорожньо-транспортної пригоди – керування транспортним засобом в стані алкогольного сп’яніння є обтяжуючою обставиною.
Прес-служба суду